Ana içeriğe atla

KA-DEV-RA VE RUHLARIN HOLOGRAFİK YOLCULUĞU



KA-DEV-RA VE RUHLARIN HOLOGRAFİK YOLCULUĞU

Dünya, görünmeyen bir makinenin içindeki bir çark gibi işleyen, mekanize bir yapıdır.
Beden, ölüme ulaştığında geriye kalan kadavra, aslında ruhun devresidir; başka bir deyişle, KA, yani ruh, bu devreden geçer.
İnsan ruhları, sınırlı sayıda olup, ana kaynaktan düşmüşlerdir ve temizlenmek için geçici bir süreliğine merkezi kuzey olan holografik bir izdüşüm alanına, yani dünyamıza hapsedilmiştir.
Arınamayan ruhlar, yeniden bedenlenerek karmasal döngü içinde yolculuklarına devam eder ve tekamül savaşını sürdürürler.
Işık, genellikle bizi gerçeklerden uzaklaştırır; çünkü gerçek, aldatıcı ışığın arkasında gizlenen karanlıktır.
"KA", yani ruh, ve "RA", yani Akashik Kayıt, bu karanlığın bilgelik kitaplığıdır.
Evrenin büyük sahnesinde bu döngü tekrar tekrar sahnelenir.
Her ruhun, bu sahnenin en kadim izleyicileri olduğunu hayal edelim; perde açıldığında bedenlenir ve sahnede rolünü oynar.
Sahnede sergilediği her an, karmik bir iz bırakır.
Kimi zaman ışığın kandırmacasına kapılır, kimi zamansa karanlığın özüne ulaşır.
Ve oyun sona erdiğinde, sahneden çekilir, kadavra olarak geride sadece bir devre tamamlar.
Devrelerin her bir döngüsü, evrenin ahengine katkıda bulunur ve her döngünün sonunda, büyük bir hesaplaşma ve değerlendirme yaşanır.
Ruhlar, bu döngünün sürekliliğinde kendilerini karmik bir kilimde dokur.
Bu devreyi tamamlayan ruhlar, ilahi kaynaklarına döner; fakat henüz tamamlanmamış olanlar için sahne yeniden kurulur.
Bu devre sonu, her ruh için bir kapı açar ya da yeni bir düğüm oluşturur.
Böylece holografik evrende ruhlar, sonsuz bir arayışın içinde, bir devreden diğerine geçerken, özlerindeki karanlık bilgeliği bulmaya çalışırlar.
Her an, aslında evrenin kitaplığında bir kayıttır; ve her kayıt, büyük bir devrenin parçasıdır.
Ruh, bu kayıtların izinde yürüdüğü sürece, kendi varoluşunun derinliklerine iner ve bir yolu bulur ya da kaybolur.
Işığı ve karanlığı, doğru yorumlayan ruhlar, devrenin ardındaki sırları anlayabilir.
Kadavra, bu devreyi tamamlayan fiziki bir iz, bir kalıntıdır.
Devre sonu geldiğinde, büyük bir kapı aralanır.
Ve bu kapı, her ruh için bir dönüşüm ya da yeniden doğuş fırsatıdır.
İşte bu yüzden her ruh, bu yolculukta kendi benliğini ararken, evrenin büyük oyununun bir parçası olduğunu unutmamalıdır.




HOLOGRAPHIC JOURNEY OF CADAVER AND SOULS

The world is a mechanized structure, functioning like a cog within an invisible machine.
When the body reaches death, what remains as a cadaver is actually the circuit of the soul; in other words, KA, meaning the soul, passes through this circuit.
Human souls are limited in number, having fallen from the main source and temporarily imprisoned in a holographic projection zone with a central north, that is, our world, to cleanse themselves.
Souls that cannot purify reincarnate, continuing their journey within the karmic cycle and perpetuating the battle for evolution.
Light often leads us astray from the truth because reality lies hidden behind the deceptive glow of light.
"KA," the soul, and "RA," the Akashic Record, are the libraries of wisdom within this darkness.
In the grand theater of the universe, this cycle is enacted repeatedly.
Imagine each soul as the ancient audience of this theater; as the curtain rises, it becomes embodied and plays its part on stage.
Every moment performed on stage leaves a karmic trace.
At times, it falls for the deception of light; other times, it reaches the essence of darkness.
When the play concludes, it retreats from the stage, leaving behind only a completed circuit as the cadaver.
Each cycle of circuits contributes to the harmony of the universe, with every cycle culminating in a great reckoning and evaluation.
Souls weave themselves into the karmic tapestry in the continuity of this cycle.
Those who complete this circuit return to their divine origins; yet, for those not yet completed, the stage is reset anew.
This circuit's end opens a door for each soul or creates a new knot.
Thus, in the holographic universe, souls, in an endless search, move from one circuit to another, striving to uncover the dark wisdom within their essence.
Every moment is, in fact, a record in the universe’s library; and every record is part of a vast circuit.
As long as the soul follows these records, it delves into the depths of its existence, either finding a way or becoming lost.
Souls that truly understand the interplay of light and darkness can comprehend the hidden mysteries of the circuit.
The cadaver is a physical mark, a remnant completing this circuit.
When the circuit concludes, a great door is unveiled.
And this door is an opportunity for transformation or rebirth for every soul.
This is why every soul, while seeking its essence on this journey, must not forget that it is part of the grand drama of the universe.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Günlük Hayatta Kullanımı

Günlük Hayatta Kullanımı Bismillâhirrahmânirrahîm, Müslümanların günlük hayatında geniş bir kullanım alanına sahiptir. Bu ifade, her türlü iş ve eylemin başlangıcında Allah’ın adını anmak ve O’ndan yardım istemek amacıyla kullanılır. İşe başlamadan, yemek yemeden, seyahate çıkmadan önce ya da bir evin kapısından girerken bu ifadenin kullanılması, eylemin Allah’ın izni ve bereketiyle gerçekleştirileceğine olan inancı yansıtır. Örneğin, bir öğrenci sınava başlamadan önce Bismillâhirrahmânirrahîm diyerek Allah'tan başarı dileğinde bulunur. Günlük ibadetlerde Bismillâhirrahmânirrahîm'in kullanımının özel bir yeri vardır. Müslümanlar, her namazda Fatiha suresine başlamadan önce ve Kur'an-ı Kerim'in herhangi bir suresini okumadan önce bu ifadeyi söylerler. Bu uygulama, ibadetlerin kabul olması ve Allah'ın huzurunda gerçekleştirildiği bilinciyle yapılması için önemlidir. Örneğin, sabah namazına kalkıldığında güne bu ifadeyle başlamak, o gün yapacağı tüm ibadetlerin Allah k...

DanlaCast - Çakal KELİME ANALİZİ

DanlaCast - Çakal KELİME ANALİZİ ADA (bir su kütlesiyle çevrili kara parçası) : Tanrı'nın gücü, adeta bir ada gibi sarsılmazdır. Ruh, duygu denizinin ortasında bir ada gibi huzur bulur. AD (isim) : Tanrı'nın her şeyde bir nevi mühürlenmiş adı vardır. Ruh, kendi adını bulduğunda anlam kazanır. AL (bir şey almak) : Tanrı'nın eliyle verilen nimetler boldur. Ruh, hak ettiği huzuru aldığında rahatlar. ALÇAK (kısa boylu ya da kötü niyetli) : Tanrı'nın alçak gönüllülüğü her şeyin üzerindedir. Ruh, alçakgönüllülükle dolduğunda gerçek huzuru bulur. AK (beyaz renk) : Tanrı'nın ışığı, ak bir yeldeğirmeni gibi saf ve temizdir. Ruh, aydınlandığında ak bir sayfa gibi tertemiz olur. ALA (hoş, güzel) : Tanrı'nın yaratışı, ala bir yapboz gibi muhteşemdir. Ruh, güzellikleri algıladığında daha ala bir hal alır. ALAN (bir yer ya da yetenek) : Tanrı'nın varlığı evrendeki her alanı kapsar. Ruh, kendi alanını bulduğunda dinginleşir. AN (zaman dilimi) : Tanrı'nın huzuru her an ...

Okült Semboller ve Anlamları: Gizli Kodların Gizemli Dili

Okült Semboller ve Anlamları: Gizli Kodların Gizemli Dili Okült semboller, ezoterik öğretilerin ve büyü geleneklerinin ayrılmaz bir parçasıdır. Bu gizemli işaretler, derin anlamlar taşır ve sadece müritlere açıktır. Her sembol, bir bilgelik veya güç simgesi olarak kabul edilir ve ritüellerde, büyülerde veya manevi uygulamalarda kullanılır. Pentagram, okült sembollerin en yaygın olanıdır. Beş köşeli bu yıldız şeklindeki işaret, doğanın beş temel unsurunun (toprak, hava, ateş, su, akıl) birliğini temsil eder. Bazen "Baphomet" olarak da adlandırılır ve Şeytan'la ilişkilendirilir. Bununla birlikte, Wicca inancında koruma ve çemberleme ritüellerinde kullanılır. Yin-yang sembolü ise Uzakdoğu felsefe ve öğretilerinden gelmektedir. Beyaz ve siyah renklerden oluşan bu daire, karşıt güçlerin birliğini ve evrendeki dengeyi simgeler. Tao büyüsünde ve Feng Shui uygulamalarında önemli bir rol oynar. Gizli dernekler ve tarikatlar da kendi sembolik dillerini oluşturdular. Örneğin, Rözekr...